HTA, Dukan și Kickboxing

Blood-pressureDeși nu sunt nici acum convins 100% ca este o combinație fericita, merg în continuare. Spun asta pentru ca rinichii sunt afectați de HTA și pentru ca un regim bogat în proteine, cum este dukan-ul, pune rinichii bine la treaba și generează nivele ridicate de acid uric. Printre altele, hipertensiune arteriala netratata poate duce la boli cronice de rinichi, și chiar la dializa. Deci, dublu stres pentru rinichii mei. Tensiune o țin sub control cu Twynsta 80/5 mg iar pentru proteinele în exces încerc sa le stăpânesc cu cât mai multe lichide. Aici intervin ședințele de Kickboxing cu un antrenament extrem de solicitant și unde transpir încă în cantități extreme. Aici întrevăd o problema, pentru ca am senzația ca nu reușesc sa ingurgitez o cantitate suficienta de lichide, și cei 2-3 litri care ii consum pe zi, nu sunt suficienți în combinația dukan/kickboxing. Oricum, urmează un nou set de analize și un control la trei luni și voi putea vedea și starea rinichilor, comparând analizele înainte și după trei luni de dukan.

3 gânduri despre &8222;HTA, Dukan și Kickboxing&8221;

    • Tocmai citeam care situatia la tine. 🙂 chiar ma gandeam ca nu am mai scris nimic de ceva timp. Cred ca de rusine… de ceva vreme am lasato mai moale cu regimul, nu mai alternez zilele dar mananc cam aceleasi lucruri. Nu mai mananc dupa ora 19 si trag tare la kb de trei ori pe saptamana. Momentan cantarul imi este prieten si sta fix la 110. In schimb hainele imi sunt tot mai largi
      Eu cred ca slabesc in continuare, dar ca exista si o crestere semnificativa a masei musculare, deci greutatea e constanta.

      Apreciat de 1 persoană

      • Daca faci sport cu siguranta asa e, iar masa musculara cantareste mai mult decat tesutul adipos. Imi amitesc ca anul trecut am fost 4 luni constant la aerobic si m-am ingrasat 2 kg pe cantar desi hainele spuneau altceva. Si cat timp pastrezi cantitatea de carbohidrati undeva pana in 5-7% din alimentele zilnice eu zic ca e ok si ai sa slabesti in continuare. Important e sa nu existe perioade prea lungi de „deviere” in care sa te intorci complet la vechiurile obiceiuri. Nici eu nu mai alternez din comoditate si pentru ca nu simt asa tare nevoia de legume in cantitati prea mari…asa ca le consum ocazional iar baza au ramas proteinele si taratele de ovaz. Dupa ziua de luni in care am avut o aniversare la serviciu si am mancat fix ce am vrut – adica fast food si tot felul de prajituri am reusit nu numai sa-mi revin dar am mai si slabit vreo 300 de grame – deci, se poate, chiar daca exista mici abateri. Si cred ca tocmai abaterile astea te ajuta sa inaintezi si sa nu aduni frustrari care sa se termine mai rau. Stiu ca si Laslau avea in regimul lui 1 zi de „cheating” pe care o numea „incarcare” adica o zi in care sa mananci tot ce-ti lipseste in restul saptamanii. So, esti bine. Continua asa – si important e sa faci pasi inainte – fie ca faci 10 pasi intro luna sau 1 singur pas – cat timp sunt inainte sunt bineveniti.

        Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s